.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران مازندرانی

مرحله نخست پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران استان مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ، هدایای نقدی رئیس جمهور به خبرنگاران مازندران که در سال گذشته فرم درخواست آن از سوی دفاتر نشریات تکمیل و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شده بود در دو مرحله پرداخت خواهد شد.

رستم دهقان، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با تایید این خبر با اشاره به اینکه تعداد 15 نشریه در مرحله اول هدایای خود را دریافت خواهند کرد، افزود: با پیگیریهای استاندار، مدیر کل، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد و تلاشهای مجدانه شورای مرکزی خانه مطبوعات مازندران، تعداد 170 نفر از خبرنگاران استان هدایای خود را دریافت خواهند کرد.

وی از همکاری بی شائبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در باروری و شکوفایی مطبوعات و رسانه ها و نیز خانه مطبوعات استان تقدیر کرد و گفت: هدیه رئیس جمهور به حساب استانداری مازندران واریز شده که پس از طی مراحل اداری توسط ارشاد استان به خبرنگاران استان پرداخت می شود.

دهقان شرط دریافت هدیه نقدی رئیس جمهوری را افتتاح حساب شخصی سیبا عنوان و تصریح کرد: مبلغ اختصاص یافته هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران متاهل 400 هزار تومان و خبرنگاران مجرد 300 هزار تومان بوده که از سوی اداره کل ارشاد به حساب خبرنگاران واریز می شود.

به گفته وی، خبرنگاران نشریاتی که در مرحله اول موفق به دریافت هدایای خود نشدند با پیگیری مستمر خانه مطبوعات استان تا روزهای آینده هدیه خود را دریافت خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.